O promovare PPC poate fi excelenta pentru companii datorita capacitatilor de direcționare - fie prin cuvinte cheie, locație, dispozitive, demografie sau chiar destinatii de plasare specifice.
Motivul pentru care PPC este atat de simplu și funcționează atat de bine este ca atragi atentia doar a celor care sunt de fapt interesati de produsul sau serviciile tale. Poti intalni prin campanii ppc exact publicul de care ai nevoie.
Nu doar ca acest efort de marketing si servicii ppc poate fi incredibil de eficient, dar o agentie de marketing este rentabila daca se ocupa de promovarea ppc si campanii ppc. Daca angajezi o agentie ppc iti vei controla mai bine bugetul si de asemenea iti poate monitoriza costul pe conversie.
PPC B2B
S-ar putea sa sune doar o multime de acronime, dar publicitatea pay-per-click poate avea un succes deosebit pentru companiile B2B (business to business). Publicul B2B este mai mic si mai specializat decat B2C (business to client), deoarece urmareste doar firme si nu toata lumea.
Cu toate acestea, PPC simplifica segmentarea audientei și directionarea lor specifica, economisindu-va bani si adaugand valoare afacerii.
Iata 5 pasi de urmat pentru funcționarea PPC pentru B2B:
1. Analiza publicului
Publicul tau poate fi o firma, un departament sau o persoana specifică - cum ar fi CEO-ul. Oricare ar fi targetul, o agentie marketing digital il identifica si foloseste servicii ppc pentru a ajunge la el.
Daca cunosti publicul tinta si ce anume cauta, atunci te poti baza pe anumite cuvinte cheie si poti utiliza directionarea publicului pentru a obtine reclame citite in mod real.
2. Analiza concurentei
B2B are cerinte mai sofisticate, ceea ce inseamna ca oamenii sunt mai susceptibili sa priveasca in jur si sa verifice concurența, mai degraba decat sa sara si sa se angajeze la primul anunț pe care il vad pe Google.
Acest lucru inseamnă ca trebuie sa iesi in evidenta si sa furnizezi suficiente informatii relevante pentru publicul tau. Cu o promovare ppc eficienta poti realiza acest obiectiv.
3. Oferire de oportunitati valoroase
Relatiile B2B pot fi contacte de lunga durata și se pot transforma in relatii continue de business. Aceasta inseamna ca valoarea informatiilor este mult mai mare si mai ușor de gestionat prin intermediul PPC. Bugetul lunar pentru promovare pay per click poate fi usor justificat prin introducerea a doar cateva oportunitati de inalta calitate in fiecare luna, dacă proportia potrivita poate fi transformata in vanzari.
4. Ciclul de vanzari
Așa cum se intampla adeseori, in special cu B2B, cu cat valoarea este mai mare, cu atat ciclul de vanzari este mai lung. In timp ce PPC este o solutie rapida pentru obținerea de oportunitati - cu B2B, acesta poate fi un proces destul de lung.
Aceasta nu inseamna ca aceste servicii ppc PPC nu sunt potrivite pentru B2B. Este esential sa obtineti oportunitati relevante in fiecare lună, chiar daca va dura până la 12 luni pentru a transforma un lead intr-o vanzare.
PPC poate chiar ajuta cu acest proces. Nu uita sa folosești forme inteligente pentru a colecta informatii din ce în ce mai noi pentru a ajuta la dezvoltarea audientei, deoarece avantajele devin din ce in ce mai importante, pe măsura ce se deplasează mai departe prin funnel-ul de vanzare.
5. Urmarirea campaniei
Important pentru orice agentie de promovare online care face campanii ppc, dar mai ales pentru companiile B2B cu valori mai mari, cu cicluri de vanzare mai lungi, este urmarirea precisa a rezultatelor. Este important inca de la inceput sa va asigurati ca aceasta promovare pay per click urmareste oportunitatile pentru a lua decizii corecte pentru optimizare.
marți, 14 iulie 2020
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu